vineri, 30 septembrie 2016

Editura Ceres Bucuresti


Am primit o intrebare privitor la maestrul Francisc Kalab, raspunsul meu cred ca e o oglinda a ceea ce a insemnat pentru mine meteorica prezenta la Ceres...
"Am gasit nota dumneavoastra la articolul meu. Din pacate am lucrat foarte putin la Editura Ceres, domnul Francisc Kalab era colaborator, deci nu era efectiv in redactie. Ideea mea este ca provincialul care citise cu nesat cartile lui A. Dumas de exemplu, a avut sansa data de destin sa patrunda in redactii si tipografii, sa discute cu mari oameni de cultura din ministerul de atunci… deci in epicentrul actiunii de editare de carte, munca depusa la Ceres a fost minunata, am contribuit la obtinerea de subventii prin contactul cu oamenii de valoare care mai erau prin Ministerul Culturii, o zi de neiutat era cand am fost de serviciu la cabinetul ministrului si ore in sir am dialogat cu maestrul Ludovic Spies, meteoric ministru si el, altele cand am prezentat un material domnului Zigu Ornea etc.
Fiind fiul unei bibliotecare si crescand trei copii am multe carti din aproape 50 de ani de achizitii. Sunt multe capodopere in acest gen de arta.
Din cate stiu o colega de la Scoala de Arte Plastice din Tulcea, Duduta Liliana este creatoare in acest domeniu.
Va doresc succes si respect ceea ce intreprindeti.
Din Franta am niste imagini cu carti pentru copii: caca si pipi. E o blasfemie pentru generatii de artisti care au trait, unii in mizerie, neintelesi dar au creat ilustratii care alaturi de autorii textelor au marcat pozitiv destinul a mii si mii de copii...
Cu stima,
dr. ing. Proorocu A. Angel"





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu