DE LA
AEROPORTUL BANEASA BUCURESTI
22 iulie 2012
O zi caniculara de
duminica. A fost a doua zi a spectacolului aviatic care mi-a prilejuit momente
de neiutat petrecute impreuna cu fratele meu a carui combinatie de nume a fost
aleasa de mama mea datorita impresiei deosebite lasate de personalitatea unei femei
de exceptie a fiintei romanesti: Martha Bibescu, sotul acesteia Valentin
George fiind unul din pionierii aviatiei moderne romanesti si nu numai.
A fost odata un popor cu
oameni tenaci si care si-au jertfit viata pentru a ridica in slavi numele de
roman. Modelul avionului lui Aurel Vlaicu arata ca inteligenta romaneasca nu a
asteptat investitori ci cu sacrificiul suprem, in acest caz, a pus bazele celui
mai fascinant domeniu al stiintei si tehnicii umane. In 1906 Traian Vuia, Vuia
deci, sa nu confundam, era primul om care se ridica de la suprafata pamantului
pilotand un aparat mai greu ca aerul cativa centimetri cu propulsie proprie. La
106 ani de atunci zeci de mii de zboruri brazdeaza cerul. Imensul trafic actual
nu il consider benefic, omul e o fiinta sociala si ca toate vietatile
pamantului sufera socuri fizice si psihice mutandu-se din loc in loc. Cand nu
mai poate suporta mizeria din locul de bastina fuge si acum in cateva ore fuge
la capatul celalat al lumii daca are bani, dar de fuga lui profita din pacate altii...
Frumuselul B-25 J Mitchell
este superb astazi pentru cei de la sol dar spre sfarsitul celui de-al doilea
razboi mondial multi care l-au vazut au murit cu imaginea lui pe retina. Si era
vorba de unii actuali membri UE.
Pertolul romanesc, aurul, granele, raul, ramul l-au adus
si pe aici in acei ani groaznici...
Vin turcii: Turkish Stars.
Frumoasa evolutie a Frecce
Tricolori din Italia o fi vrut sa arate ca drapelele tricolore ajunse prea sus
se fac... fum?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu