duminică, 14 ianuarie 2024

Ruga pentru parinti

 

Enigmatici si cuminti,

Terminandu-si rostul lor,

Langa noi se sting si mor,

Dragii nostri, dragi parinti.

 

Chiama-i Doamne inapoi

Ca si-asa au dus-o prost,

Si fa-i tineri cum au fost,

Fa-i mai tineri decat noi.

 

Pentru cei ce ne-au facut

Da un ordin, da ceva

Sa-i mai poti intarzia

Sa o ia de la inceput.

 

Au platit cu viata lor

Ale fiilor erori,

Doamne fa-i nemuritori

Pe parintii care mor.

 

 

Ia priviti-i cum se duc,

Ia priviti-i cum se sting,

Lumanari in cuib de cuc,

Parca tac, si parca ning.

 

Plini de boli si suferind

Ne intoarcem in pamant,

Cat mai suntem, cat mai sunt,

Mangaiati-i pe parinti.

 

E pamantul tot mai greu,

Despartirea-i tot mai grea,

Sarut-mana, tatal meu,

Sarut-mana, mama mea.

 

Dar de ce priviti asa,

Fata mea si fiul meu,

Eu sunt cel ce va urma

Dragii mei ma duc si eu.

 

Sarut-mana, tatal meu,

Sarut-mana, mama mea.

Ramas bun, baiatul meu,

Ramas bun, fetita mea,

 

Tatal meu, baiatul meu,

Mama mea, fetita mea.

 

Adrian Paunescu

Sursa internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu