duminică, 3 aprilie 2022

Marlon Brando

Oameni cu coloana vertebrala se pare si unii actori ca cel mai de sus. Refuz de Oscar, omagiu ucisilor de catre marea civilizatie, inerpretand un rol pe care l-a refuzat candva ca reprezenta modelul visat in tara fagaduintei si faradelegii unde istoria a fost scrisa de alde nasi si caponi. Cinematograful m-a captivat. Cred ca Tulcea mea cu cateva cinematografe si vara gradini ar fi fost foarte fada. Am achizitionat si miopia dupa mintea mea de la televizorul care era vai de mama lui datorita curentului electric slab exact cand dadeau pe 2 tvr-uri si uneori la rusi filme de vis! Doamne, "Un tramvai numit dorinta" cu Brando sau Elisabeth Taylor si Richard Burton sau alte cateva mai recente si cate si mai cate. Unde sunt toate bijuteriile inghitite in timp de monstri si dementa. Si iata ca rezultatul se vede. Unde e Temp-ul 6 al meu si cate si mai cate... O lume turbata si stricata asta e acum... Multumesc Doamne ca am avut parte de o lume altfel... Nu de lumea "educata" ca si romania de astia azi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu