vineri, 12 noiembrie 2021

39 de ani astazi

 


Manastirea Plumbuita

O hi mult, o hi putan da azi aniversam eu cu consoarta mea Doina, 39 de ani de la Cununia noastra Religioasa. E drept ca nici astazi nu inteleg cum s-a putut tine petrecerea la un restaurant aflat la o aruncatura de bat de sediul CC! Era doliu national pentru moartea secretarului general al PCUS Leonid Brejnev. Era si 13 dar iata ca nu a contat. Este dupa mine una din tainele lumii, aceea de a ti se da de acolo de sus sansa sa privesti inapoi fara manie... Nu e un merit al tau ca privesti cum privesti in urma. William Shakespeare a spus ca toata lumea e o scena. Daca te nasti aruncat intr-o scena cu ticalosi si urdosi nu ai cum sa scapi, daca precum eu care am aparut pe lume intr-o cetate dreapta fara mizerii, minciuna si sclipici execrabil, cred eu ca a putut fi posibil. Am crescut in acea lume si a fost greu sa  raman asa cum m-am format. Nu a fost deloc usor mai ales in ultimii 32 de ani cu trei luni de somaj, avand trei copii, dar iata-ne aici privind fara manie si cu demnitate in urma. Multumesc Doamne ca m-Ai Ajutat sa ajung la anii acestia multi, putini chiar daca nu este de loc lumea pe care am voit-o, dar asta e! Iti multumesc Doina, dragostea mea, pentru tot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu