vineri, 21 octombrie 2016

Biserica Palatului Cotroceni




S-a sfintit biserica din incinta palatului Cotroceni si, fiind lasati prin ograda am profitat sa mimez o primire in calitate de... gazda... Oricum am ajuns acolo inaintea lui Crin Antonescu, tulcean din aceeasi generatie cu mine, pe ce cale nu conteaza in ziua de azi, am dovada !!!

La un colt de palat era si adevaratul presedinte de atunci, Traian Basescu, in verva mare, le zicea catorva vizitatori: "Am iesit sa ma vedeti ca sa nu spuneti ca nu eram pe aicea. Ha, ha, haaa!"





Sena Preda: Ma bucura faptul ca anii de școala se păstrează in mintea ta .
Proorocu Angel: Am aceasta mentiune pentru ca este vorba de o pesonalitate care s-a nascut si a murit pe 9 iulie! Evident faptul ca pot consemna amintiri deosebite care atesta valoarea profesorilor mei in general si contributia doamnei prof. Preda Sena in special la educatia mea este un beneficiu al FB! Soarta a vrut sa ajung in creuzetul terminologiei mondiale la sala UNESCO Paris in anul 2000 si personalitati carora le-am aratat contributia academicianului Alexandru Graur la aparitia atator dictionare uni si plurilingve in aproape toate domeniile stiintei inclusiv agronomice a fost un prilej de mandrie pentru mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu