sâmbătă, 14 noiembrie 2020

Despre transport urban si bani

 Discutand la telefon cu un bun prieten cu prilejul felicitarii lui pentru ziua de nastere am avut o revelatie :

1. Tramvaiele au numere de varste tineresti si mature 1, 2…. 41, 42, 45…

2. Troleibuzele trec déjà la batranei 60, 61, 62 …. 85, 86… 90, 91, 92….

3. La autobuze déjà matusalemice 104, 105……. 605.

...........................................................................................

Am avut in tren demult un interlocutor care m-a uimit spunand ca pe banii nostri erau si sunt desenati numai oameni cinstiti chiar martiri:

25 lei Tudor Vladimirescu

50 de lei Alexandru Ioan Cuza

100 lei Nicolae Balcescu

Dupa 1989 :

1 leu Nicolae Iorga

5 lei George Enescu

10 lei Nicolae Grigorescu

50 lei Aurel Vlaicu

100 lei I L caragiale

200 lei Lucian Blaga

500 lei Mihai Eminescu

Au mai fost : Avram Iancu 5000 lei, Constantin Brancusi 500 lei.

Am avut ocazia sa vad diferite hartii reprezentand bani si parerea mea personala este ca am avut si avem niste bani reusiti din punct de vedere grafic si poate ne va ajuta de acuma Dumnezeu sa scapam de hotie cu cei care reprezinta spirite curate cu har si fara prihana. ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU !

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu