marți, 18 august 2020

Ikigai


"Dacă cineva poate să facă un lucru, înseamnă că pot să îl fac și eu. Dacă nimeni nu a putut să facă acel lucru, poate reușesc eu!"
Ikigai este un concept japonez care s-ar traduce prin «fericirea de a fi mereu ocupat», pare să explice extraordinara longevitate a japonezilor, mai ales din insula Okinawa. Acolo, numărul persoanelor centenare depășește cu mult media mondială.
Cultivarea prieteniilor, alimentația moderată, odihna adecvată și mișcarea ușoară par să facă parte din ecuația sănătății, însă în centru este acea joie de vivre, bucuria de a trăi, care îi ajută să însumeze ani și să sărbătorească în continuare fiecare răsărit de soare, ikigai-ul personal al fiecaruia.
Cele 10 legi ale ikigai-ului:
Fii mereu activ, nu te pensiona niciodată.
Privește lucrurile cu calm.
Nu mânca pe săturate.
Înconjoară-te de prieteni buni.
Fii în formă pentru următoarea ta aniversare.
Zâmbește.
Reconectează-te la natură.
Fii recunoscător.
Trăiește clipa.
Urmează-ți ikigai-ul.
Avem si noi ,,IKIGAI-ul NOSTRU,,...........
Dacă cineva o poate face, să o facă el. Dacă nimeni nu a putut, de ce să mă chinui eu să o fac? 
Munca nu a omorât niciodată pe nimeni, dar de ce să rişti.
Dacă ţi se face chef să te apuci de muncă, stai jos, odihneşte-te şi o să-ţi treacă
Lasă pe mâine ce poţi face azi că poate mâine nu mai este nevoie.
Mai bine burtos de la bere decât cocoșat de la muncă!
Cand ma apuca cheful de munca, ma asez ghemuit intr-un colt si astept sa imi treaca.
Si putem continua,tot asa....................
(sursa internet)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu