marți, 25 august 2020

26 august 2005

Am invatat sa manuiesc un calculator la inceput singur participand la primul concurs de terminologie din Romania si Moldova apoi avansand cu ajutorul unui foarte rabdator si binevoitor fost coleg de serviciu pe post de profesor. "Pe ce ai apasat. Nu mai tin minte!" Eram ca elev al lui cu un alt coleg de serviciu inginer auto, mai usor de mana si minte, Dumnezeu sa il odihneasca in pace, plin de umor. Intr-o dimineata deschide calculatorul lui de la serviciu si exclama: "De unde stie asta cum ma cheama?" Se deschidea o fereastra cu numele utilizatorului. De fapt invatam din mers pentru ca redactam lucrari de serviciu nu stateam in programe de pregatire profesionala banofage ca acum. Taras grapis concepeam si redactam adrese catre oficialitati ale statului, planuri, norme logistice etc. Azi mi-a pus in fata mogaldeata din dotare de acum imaginea mea pe Marele Zid Chinezesc de acum fix 15 ani. Ce roman a fost si viata mea. Napoleon a spus-o vorbind de fapt de o epopee. Viata mi-a prilejuit atatea amintiri minunate si variate! Am ajuns si la culmea culmilor de azi pandemia. Ce frumos era acum 15 ani!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu