luni, 6 iulie 2020

Dintii bata-i vina...



Am fost astazi la stomatologie si asteptand in sala mi-am amintit un episod din lunga mea chinuiala datorata danturii. Eram undeva in judetul Giurgiu pe camp zdrobit de o durere de masea sau de dinte... Un mecanic mi-a spus ca exista in comuna un dispensar cu doctorita stomatolog si cabinet. M-am repezit pana acolo si m-a frapat frumusetea acelei doctorite in contrast cu ce avea ca dotare intr-o cladire veche fata de cabinetele sclipitoare din Bucuresti. Mi-a facut ce a crezut de cuviinta, mi-a pus o substanta deasupra si am plecat la treaba mea. In noapte cand mergeam la tren ca, faceam naveta, niste cutite inrosite din dinte au ajuns spre creier, urechi, nas si  gat ca de aia e ORL. Disperat am gasit in gara o sarma mai curata si tapana, am sters-o, am flambat-o, poate singurul avantaj in viata ca atunci fumam a fost bricheta din dotare, am zgandarit materialul acela cum am putut pana am simtit o usurare. Sarma mea infecta a vazut se vede luminita de la capatul tunelului. Am ramas deci cu o amintire foarte dureroasa de la frumoasa doctorita care se vede ca nu reusise sa induplece vajnicii cerberi de mai sus de ea sa o ingaduie intr-un cabinet inzestrat de stat macar la fel cum era ea inzestrata de Dumnezeu. Sau poate, la tara era mai usor pentru ea, venea cu ala de zece si pleca la doua... ca nu avea raspunderea din Capitala si atatia sefi care se vede ca ar fi fost doritori sa-i faca niste controale dese posibil tinta a unor tot atat de posibil posibile succese de don juani cu dantura detartrata si cariera nepatata....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu