marți, 14 august 2018

Lumea ranitilor


Ieri am avut o treaba care nu am mai patit-o. In trocariciul spre Popesti Leordeni trebuia sa cobor si eram langa usa. A pus soferul o frana, noroc ca aveam mainile libere, avand rucsac, am pus dreapta deasupra parbrizului si nu am intrat ce forta in acesta. Stanga era proptita de bord, inertia si forta de opunere, m-au facut sa ajunga mana stanga intr-o pozitie inchisa cam de yoga. Cand am desfacut mana m-am bucurat ca misc degetele. S-au rupt vasele superficiale din interior la cot, si se pare e si ruptura musculara, 15 cm in sus si in jos de la incheietura cotului pe la 16.30 era de culoarea idigoului. M-am dus direct la Spitalul Elias. Oameni nervosi, aglomeratie dar mi-a dat un medic rezident un tratament cu gheata, antiinflamator, Alegel etc. Cam 3 saptamani se pare parca am cotul tatuat. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu