sâmbătă, 20 mai 2023

Bujori la USAMV 1

Am ajuns cu superlongul si silentiosul acum tramvai 41 la campusul drag mie de la Agronomie, imbiati eu si sotia mea de invitatia de a vedea mai ales bujori, aceste flori minunate si cu multe variante jubite atat de mult mai ales de fiica noastra. Am strabatut cu emotie drumul atat de cunoscut mie de atatia ani, de la intrare a ceea ce aminteste de Gradina Botanica, spaima pentru noi studentii care buchiseam pe tablite cum le cheama pe doamnele mai ierboase sau mai lemnoase, asezate atunci pe familii ordonate si alese de mari botanisti ai tarii. A ramas baraca verde a ingrijitorilor. Am vazut cu bucurie ca se renoveaza cu sarg Facultatea de Horticultura din fata careia parca ma doare lipsa acelei cladiri pe care s-a considerat ca nu mai merita sa fie restaurata unde fusese si caminul in care a locuit tatal meu in studentie. Nu au taiat toti teii cei ramasi nu sunt inca infloriti. 















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu