duminică, 29 ianuarie 2023

Inmormantarea mamei

Februarie 1980

Am avut examen la Tractoare agricole, pe 30 ianuarie, m-am balbait, am luat 8. In cantina era inregistrarea cu Balada de Ciprian Porumbescu. Am hotarat sa iau trenul de noapte spre Tulcea, pe 9 februarie era examenul la Topografie! Ajuns ajuns langa bloc, la A3, am dat de tata care astepta criminalistii... Cand un deces e fara martori se fac investigatii amanuntite... Vali a mers la scoala, bunica era in putere si a fost sprijinul meu! Incet au trecut toate, am predat in vacanta cam 15.000 de carti fara paguba!!! Trebuia sa fiu mai cu picioarele pe pamant, eu nu am intuit drama pentru ai mei dragi cu demolarea si drama tuturor dar mai ales a mamei. Cu tot raul din 1989.  Au trecut toate, urletul acela al cainelui in ultima noapte acasa nu o sa il uit niciodata.

Dumnezeu sa o Odihneasca in pace pe maicuta mea draga! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu