miercuri, 9 decembrie 2020

Iarna cu caini

 


A dat Dumnezeu dupa lupte seculare care au durat ceva ani sa ramanem doar cu cainii cu stapani care se usureaza pe sub masini si pe unde ar trebui sa trecem dar nu putem de maria sa automobilu’.

Fiorosii latratori in haite uneori, papa banii prin adaposturi ONG-izate pe cand nu e bani de altele omenesti. Dar ce mai conteaza omul care nu conteaza… Ei bine avem alt fenomen, in conditii dubioase cand scad imbolnavitii dar creste numarul de morti, baietii adunati ca talharii noaptea ca in sedintele de guvern in ultimul timp stau la negociere nu de tara ca asta e de mult vanduta dar de menestere. Eu vreau ala nu iti dau asta ca e al meu. Eu am 15 la suta, am crescut de la 10! Si tu ai 25 ai crescut de la 20! Vezi prostii au pierdut de la 48 la 30! Si cand aveau 48 nu i-am lasat sa faca nica ca am bagat ca apa e uda, cate si mai cate cu acompaniament select! Nu mai e bani, nu mai e locuri, se cara viitorii morti de la capitala la Botosani ca lucrarile de la bacalaureat la corectat cand se scriau etc. Asta e iarna de opereta latrata de cainii potaiti si se cred ei poleiti de un vot unic in isteria ce devine istorie pe mortii nostri. Asta e, noi i-am votat. Vesnica penalitate a romanilor. Care romani!?

Concluzie: A venit hoteste un pospai de iarna noaptea peste Bucurestiul infrigurat ca sedintele de guvern si nu numai din ultima perioada, adica asa ca sa umple mass media cu fenomene extreme, accidente etc. e bine ca de un timp cred ca de pe vremea doctorului chirurg penal nu mai sunt caini decat la tv. Si de aia sadici care se lupta aprig pe ciolan in vreme ce numarul mortilor fara vina creste... 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu