duminică, 8 martie 2020

Doinafotografiaza de 7 martie 2020


Siesta!



Si daca maine e 8 martie trebuie sa ne deranjezi?



Ziua noastra cand au pus-o birocratii?



Bagi in seama si uratii?
Eu nu am coada dar cum ai facut sa para ca am?



# Rezistam, mie imi spunea o strabuna ca inainte de tranzitie udati zilnic spatiile verzi, acuma care-i traba!?



# Eu imi fac pufu si termin da' voi?



Hai baga ceva ca e ziua ta!



Pas cu pas, nu am botnita nu sunt legat fac ce vrea muschii mei ca cine trabe!



Betula pendula, varuit, aranjat ca tot parculetul din Crangasi!




Si ramu' e PNL-ist! Sa moara dusmanii lor!



Acolo in ceruri sunt zapezile de alta data!



Delicata forsitie! Seamana cu cea care fotografiaza, de unde o sti ca iubeste galbenul!!???

La Multi Ani sotia mea draga!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu