marți, 7 mai 2019

Cupa Campionilor Europeni




In viata am avut si esecuri. De exemplu, eram la Brasov, dupa ora 16, ma deplasam de unde avusesem de lucru spre locul de cazare trecand prin zona Sfatului unde pe o platforma de TIR era prezentata, bine pazita, ca in Romania... Cupa Campionilor Europeni castigata in alt secol si de alta Steaua Bucuresti, cea a Armiei Romane, lucru greu de inteles azi cum s-a putut sa existe alta armata romana. Clubul era fara latifundiari, clovni, super europarlamentari si prin munca unui pumn de talente si sclipire de geniu din partea unui mare strateg, culmea chiar maghiar a reusit sa acceada la doua finale din care una a castigat-o intr-un meci de vis. Randul urmator nuca a fost cam tare dar au ajuns totusi in finala !!! La Vedea judetul Giurgiu am vazut meciul la un gospodar din comuna, trofeul pentru noi telespectatorii din curte ca omul a adus la fereastra colorul ca sa vada tot omul, nu a fost cupa ea era a poporului roman, a marilor jucatori care au scris istorie ci o stacana de vin care a accentuat euforia si mandria noastra dupa un asemenea succes romanesc... Au pocnit petarde la pichetele de graniceri, era o bucurie si mandrie inaltatoare... Asta e viata nu stim ca istoria trece pe sub ochii si sufletele noastre... esecul a fost ca am rugat un tanar de acolo la Brasov sa imi trimita pe e-mail o poza si nu s-a tinut de cuvant! Mileniu nou oamenii noi...
Deci Cupa era in fata mea, am apelat la acel tanar elev, cam extraterestru dar politicos care mi-a facut o poza si mi-a notat mailul ramanand sa o primesc ulterior. Iata ca nu am primit-o cu toate ca am ajuns in era cand patronul rebotezatei echipe cea adevarata fiind acum aflata printr-un campionat orasenesc sau satesc... nu sasesc a intrat din sferele inalte ale europarlamentarismului in apropierea unei celule de puscarie binemeritata se zice de el. Eu ma alin cu doua falsuri. Am gasit o poza cu o cupa dar nu e aia, e una noua la care Steaua nici in visele suprarealiste ale lui MM si el aproape de un echipament in zeghe nu mai aspira. Nici eu nu sunt langa ea. Macar e tot un doctor dar nu in agronimie ci unul mult mai norocos in general in viata, care obisnuit cu pozatul electoral o tine de zici ca de cand a faurit cine a faurit cupa a castigat-o numai si numai el. Si doctorul din poza, fost senior, senator, primar, prezidential este tot aproape de un costum cu zeghe... Ce tara dom’le!! Asta e, mai sunt si esecuri, Doamne fereste de mai rau...

PS Pe un 7 mai Steaua reusea o mare performanta. Pacat de tot ce s-a intamplat cu fotbalul stelist romanesc. Prostia unica a romanilor poate fi ilustrata si cu ce a putut sa faca un sistem corupt pana si cu ceva care era al ARMATEI ROMANIEI! Halal tara!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu