sâmbătă, 2 februarie 2019

Petre Sabadeanu



O voce de tezaur in folclorul romanesc! Tatal meu era mandru ca fusese ca student in aceeasi generatie alaturi de domnul Petre Sabadeanu la IANB Bucuresti, cand la radio sau televizor glasul si prestanta acestuia impuneau. La Institutul de Economie Agrara din Academia de Stiinte Agronomice si Silvice l-am cunoscut in calitate de cercetator, sef de program, asa cum pe sotia domniei sale am intalnit-o la Editura Ceres unde impreuna cu doamna directoare si cativa colegi constituia creuzetul cartii agricole de valoare si nu numai pentru Romania. Tatal meu s-a grabit sa ma paraseasca astfel nu a mai avut bucuria de a participa la sustinerea tezei mele de doctorat la care din comisie a facut parte si domnul Petre Sabadeanu. La RRA dimineata in zori Ion Marinescu azi 2 noiembrie 2018 anunta ca acum 85 de ani se nastea Petre Sabadeanu plecat si domnia sa dintre noi. A urmat melodia care din intamplare  a fost difuzata si pe 14 aprilie 2006 imediat dupa anuntul de la ora 6 dupa stiri privind sustinerea publica a tezei mele de doctorat in sala Senatului la USAMV. Amintiri minunate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu