La 17 octombrie 1983 m-am prezentat la
serviciu cu repartitia guvernamentala la Intreprinderea de Producere si
Industrializare a Legumelor si Fructelor Giurgiu o bijuterie noua la marginea
orasului, la Oinacu. Aceasta completa vechiul Fructonil din oras avand de data
aceasta o salba de aproape 20.000 de hectare de ferme care produceau numai
pentru industrializare, necesarul in plus fiind contractat cu alte unitati din
judet. La Ferma 4, 120 ha. legume succesive care asigurau productia de
conserve: mazare, fasole verde, tomate, ardei, castraveciori, radacinoase
etc. am inceput eu activitatea avand
profilul legumicol. Iarna fabrica trecea pe productia de conserve din carne. Am
lucrat efectiv la Vieru, Stanesti, Vedea, Uzunu, la Ghimpati apoi in cadrul
Intreprinderii de Contractare Achizitionare si Pastrare a Produselor Agricole
Giurgiu in CUASC Bucsani: Bucsani, Vadu lat, Uiesti, Marsa, Roata, Cartojani si
Crevedia Mare.
Culmea indolentei: una din liniile
ferate cele mai vechi din tara, ca astea sunt facute de turci, austrieci etc.
depinde de zona ca sa care mai cu spor bogatiile la Dunare implicit la ei acasa
ce luau pe nimica de pe la noi, linia Giurgiu Bucuresti deci nu functioneaza de
ani buni datorita unui pod rupt. Cam 60 de km sunt cred... Nu faceam naveta
zilnic dar era o epopee sa ajung din Balta Alba, apoi din Crangasi la Gara
Progresul. Acum gara e in paragina alaturi de cateva "palaturi"
neterminate de intreprinzatorii rromi. Nu am pierdut niciodata trenul pentru
care daca veneam cu tramvaiul bagam ceva viteza alaturi de militari si alte
sute de navetisti. Chiar o lume disparuta...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu