duminică, 30 iulie 2017

Giurgiu

La 17 octombrie 1983 m-am prezentat la serviciu cu repartitia guvernamentala la Intreprinderea de Producere si Industrializare a Legumelor si Fructelor Giurgiu o bijuterie noua la marginea orasului, la Oinacu. Aceasta completa vechiul Fructonil din oras avand de data aceasta o salba de aproape 20.000 de hectare de ferme care produceau numai pentru industrializare, necesarul in plus fiind contractat cu alte unitati din judet. La Ferma 4, 120 ha. legume succesive care asigurau productia de conserve: mazare, fasole verde, tomate, ardei, castraveciori, radacinoase etc.  am inceput eu activitatea avand profilul legumicol. Iarna fabrica trecea pe productia de conserve din carne. Am lucrat efectiv la Vieru, Stanesti, Vedea, Uzunu, la Ghimpati apoi in cadrul Intreprinderii de Contractare Achizitionare si Pastrare a Produselor Agricole Giurgiu in CUASC Bucsani: Bucsani, Vadu lat, Uiesti, Marsa, Roata, Cartojani si Crevedia Mare.
Culmea indolentei: una din liniile ferate cele mai vechi din tara, ca astea sunt facute de turci, austrieci etc. depinde de zona ca sa care mai cu spor bogatiile la Dunare implicit la ei acasa ce luau pe nimica de pe la noi, linia Giurgiu Bucuresti deci nu functioneaza de ani buni datorita unui pod rupt. Cam 60 de km sunt cred... Nu faceam naveta zilnic dar era o epopee sa ajung din Balta Alba, apoi din Crangasi la Gara Progresul. Acum gara e in paragina alaturi de cateva "palaturi" neterminate de intreprinzatorii rromi. Nu am pierdut niciodata trenul pentru care daca veneam cu tramvaiul bagam ceva viteza alaturi de militari si alte sute de navetisti. Chiar o lume disparuta...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu